فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد:

کشف 20 فقره سرقت کابل برق در سیرجان 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: با دستگیری یک سارق سابقه دار و یک نفر مالخر 20 فقره سرقت کابل برق از منازل و اماکن در حال ساخت، کشف شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۵۹۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ محمدرضا ایران نژاداظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق از منازل و اماکن در حال ساخت در شهر سیرجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 17 مکی آباد با اشرافیت اطلاعاتی خود سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، او را در منزلش دستگیر  و در بازرسی از آنجا 100متر کابل برق را کشف کردند و در ادامه متهم را برای تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: این سارق که فردی سابقه دار بود در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت کابل برق از منازل و اماکن در حال ساخت شهروندان و فروش اموال سرقتی به یک نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد خاطر نشان کرد : در این رابطه مالخر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده به همراه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی باقدردانی از مشارکت موثر شهروندان با پلیس درانجام ماموریت های مختلف، از آنان خواست: همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار داده و هر گونه مورد مشكوكی را در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها